گزارش عملکرد سازمان به شوراي اسلامي شهر

کد خبر: 22021 تاریخ انتشار: 1397/10/08
نمایش: 167
اخبار
به گزارش روابط عمومي سازمان، گزارشي از اقدامات انجام شده توسط سازمان در محل شوراي اسلامي شهر ارائه گرديد.
 به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا، در تاريخ  25/9/97 خانم اشرفي رئيس سازمان فاوا طبق دستور کار شوراي اسلامي شهر، گزارش عملکرد (اقدامات جديد) سازمان فاوا را از تاريخ 11/10/96 لغايت 20/09/97  طي جلسه اي با حضور اعضاء محترم شوراي اسلامي شهر و شهردار محترم شهرکرد ارائه نمود. در جلسه مذکور، گزارش عملکرد در چهار  فاز به شرح زير به استحضار حاضرين رسانيده شد:
فاز اول : امور اداري و حسابداري سازمان
در قسمت حسابداري گزارش بودجه سازمان و نيز پيگيري هاي انجام شده جهت ارائه مستندات به سازمان امور مالياتي، رايزني هاي صورت گرفته در خصوص اخذ بخشودگي و ماليات هاي اعمال شده، راه اندازي و خريد سيستم حساب رايان و ماژول هاي مورد نياز، ساماندهي اسناد مالي سازمان تا پايان سال 1396 ارائه گرديد.
در قسمت امور اداري گزارشي از جلسات برگزار شده شوراي سازمان و هيات مديره سازمان به شرح تعداد جلسات، تعداد مصوبات و تعداد مصوبات محقق شده ارائه گرديد. در اين بخش، پشتيباني سامانه حضور و غياب و خريد، نصب و راه اندازي دو عدد دستگاه ساعت ترددac  ، راه اندازي تلفن گويا IVR سازمان در سيستم DEVOIP گزارش گرديد.
فاز دوم : شبکه و ارتباطات و پشتيباني سيستم هاي شهرداري و زير مجموعه
يکي از برنامه ها و اهداف مديريت سازمان، اجراي سياست هاي امنيت شبکه مجموعه شهرداري مي باشد. در اين راستا راه اندازي پايلوت نرم افزار  SIEM، به روز رساني فايروالها به جهت بالا بردن امنيت شبکه شهرداري و سوئيچ ها، نصب و راه اندازي Pars Gate UTM800 و Forte Gate 600D بوده است. همچنين پايش رول هاي فايروال و محدود کردن کليه ي سرويس ها نيز صورت گرفت. اقدام ارزشمند ديگر در اين فاز، راه اندازي  tapeبه منظور ذخيره سازي بک آپ ها، اختصاص سرورهاي مجازي به واحدهاي GIS و ... بود.
در زمينه پشتيباني سيستم هاي شهرداري، بيش از 700 مورد خطاي سيستمي گزارش شد که با تلاش پرسنل سازمان به شکل مطلوب برطرف گرديد. در خصوص سازمان هاي وابسته  نيز اين مشکلات به صورت ريموتي، تلفني و حضوري رفع گرديد.
 
ارائه خدمات و مشاوره تخصصي به شهرداري، سازمانها و ارگانها، برگزاري جلسات ارزشيابي فني شرکت کنندگان فراخوان تاکسي اينترنتي سازمان حمل و نقل، بار و مسافر از ديگر اقدامات اين سازمان مي باشد.
فاز سوم: راه اندازي پورتال، اتوماسيون اداري و سامانه 137
راه اندازي سامانه وب137، به آدرس  137.shahrekord.ir
راه اندازي پورتال شهرداري شهرکرد
به روز رساني ورژن اتوماسيون اداري و پياده سازي چارت به صورت آبشاري
راه اندازي سامانه عوارض خودرو همفکران
خريد، نصب و راه اندازي دبيرخانه هوشمند
در ادامه توضيحاتي در مورد شرکت هاي طرف قرارداد شهرداري/سازمان ارائه گرديد.
فاز چهارم : پشتيباني سيستم شهرسازي، نوسازي، املاک، درآمد و اصناف  و مديريت پروژه ها
در اين فاز از گزارش، ابتدا امورات انجام شده در بخش پشتيباني سيستم شهرسازي، نوسازي، املاک، درآمد به شرح زير ارائه گرديد.
راه اندازي سيستم تصديق گواهي به منظور احراز صحت گواهي صادر شده از سيستم شهرسازي، راه اندازي تعيين خلاف پويا، سيستم ارسال پيام، فرم سيستمي کميته انطباق، فرم سيستمي صورتجلسه پارکينگ، سيستم کميسيون بندي تصادفي، تکميل فرآيند فرمولهاي درآمد سال 97 در سيستم، اضافه شدن گزارش هاي جديد به سيستم، طبقه بندي سطح دسترسي کارتابل کاربران در جهت افزايش امنيت اطلاعات، برگزاري جلسات کميته راهبري سيستم شهرسازي و انجام مصوبات مربوطه، بروز رساني زير سيستم املاک، آپديت جديد سيستم شهرسازي، راه اندازي سرور نقشه، راه اندازي امضاء الکترونيکي و درج در فرم نقشه و توضيحات درخواست، راه اندازي بخشي از زير سيستم املاک، پياده سازي و طراحي فرم هاي کميته انطباق و پارکينگ و برقراري ارتباط بين سيستم شهرسازي و سيستم جامع درآمد به لحاظ ارسال فيش هاي صادر شده در سيستم شهرسازي به سيستم درآمد و راه اندازي سيستم جامع درآمد که يکي از اقدامات ارزشمند سازمان محسوب مي شود که از اواخر دي ماه 96 با همکاري حوزه مالي و درآمد شروع به راه اندازي شد و بعد از  گذشت 8 ماه به صورت 100٪ پياده سازي شد.
در ادامه در خصوص پروژه هايي که سازمان  بر حسب نياز و درخواست شهرداري شهرکرد انجام داده است گزارشي به شرح زير  ارائه گرديد:
  • ساماندهي و اسکن کليه اسناد مالي سازمان
  • تکميل پروژه اسکن اسناد مالي سال 96 شهرداري شهرکرد
  • شروع پروژه اسکن اسناد مالي سال 97 شهرداري شهرکرد
  • ساماندهي و ثبت 12000 پرونده وصول مطالبات در سيستم جامع درآمد: اقدام ارزشمند ساماندهي و ثبت چکها در سيستم درآمد
  • پروژه صدور فيش جمعي صنفي سال 97: اين پروژه در محل شهرداري و با هدف بررسي اطلاعات 12000 صنف و کامل نمودن اين اطلاعات طي مدت 2 ماه صورت گرفت.
 
 
 
در پايان خانم اشرفي عنوان کردند انجام کليه اقدامات مذکور با همت و تلاش نيروهاي سازمان ومديريت ارزشمند هيات مديره  و نظارت عاليه شوراي سازمان محقق گرديد.
 

افزودن دیدگاه